Gatufesten

2009-07-06 | 18:54:24

Anna, Lollo och jag bodde i mormors 2 1/2a som vi fick låna onsdag till lördag. Dä-va-la-sköj! Hade en kompaktkamera med men orkade bara ta med den ut en gång. ?

Hade lite roliga grannar 2 vånigar ner som var från Skellefteå. Vi pratade med dom genom fönstrerna(haha!). En av dom kom upp och plingade och skickade lappar genom brevinkastet. Manligt, tyckte han(vi med).


En av lapparna, visst skrev han.., fint?

Onsdag: Packa upp, köpa mat. Sen gick vi på Rydell och Quick på kvällen och var runt gatufesten senare.

Torsdag: Birsta och shoppade och gick på ikea. Var utanför gatufesten på kvällen. Sen kom vi till nån lägenhet på nån gata som började på B. Gick hem på natten/morron? och sooov.

Fredag: Inne på gatufesten. Mötte danny från idol. Kikade på Backyard Babies, mums. Stod rätt långt fram och blev dränkta med vatten så vi gick efter endast 15 min, fan! Lite misslyckat. Gick hem till lägenheten men gick ut sen igen.

Lördag: Vi kom in gratis med fredagens armband. Ingen sa nåt, haha (y) Så där tjänade vi 370kr. Gick och kikade på hammerfall. Tror jag kände igen 2 låtar? Haha. Det var iallafall skitkul. En bakom oss fastande med jackan i Annas hår tror jag, och Anna blev såld på han. Kanske för Mötley Crüe-jackan? Synd att det blev så jävla kallt så vi måsta gå hem.

Let the Hammer.. fall! Den där med röda byxor tog av sig tröjan sen tror jag.
Kommentarer
Postat av: -MeMilly-

God kväll! Är allt bra med dig idag?

Kram ♥

2009-07-06 @ 22:05:27
URL: http://memilly.se
Postat av: Emelie

Haha jennifer skulle nog velat vare med dig på fredag så hon fick träffa danny xD

Mötte di inte hjennifer på lördag? hon va också på hammerfall trorja.



Den enda jag sett på gatufesten iår är darin xD haha

2009-07-07 @ 13:49:03
URL: http://emeliel.devote.se
Postat av: a





Låter som att ni har haft skoj!



2009-07-09 @ 18:30:47
URL: http://alexandradr.blogg.se/
Postat av: Emma-Lee

Kollade igenom din blogg, måste säga att du tar otroligt fina bilder, verkligen dom är skitfina! :D Coolt att du va på gatufesten, jag bor i sundsvall, hehe. ;p

2009-07-09 @ 22:59:58
URL: http://ebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:


bloglovin
RSS 2.0