Lördaglördaglördag

2008-10-25 | 18:11:54
God eftermiddag! Nu är det lov i en vecka, skönt. Men kanske inte så skönt ändå, måste jobba matte o läsa en tråkig bok och lite sånt. Jag ska nog till Sundsvall iallafall, det blir väl lite kul hoppas jag.

Nu glömde jag bort vad det var jag skulle skriva... Hmm Mamma mf ska iallafall till Florida/miami på måndag och vara där i ungefär 11 dagar tror jag. Jag är lite avis. Tänk om hon ser nån kändis, dom från Miami INK? Hihihi. Det är billigt att shoppa där nu o. Jajaoo.

Jag vill ha pengar, vill kunna köpa allt jag vill ha. Kan inte någon ge mig, är det onödigt att tjata? Jajaoo. Jag vill fota, men jag vet inte vad. Känns som jag behöver stativ nu för att kunna fota, efter att jag lånade det från skolan. Ikväll är det "Stjärnor på is". Men tror inte jag ska kolla på det, är inte så sugen. Blir väl kanske någon film istället, eller sitta vid datorn som vanligt.

Tjingtjing babes
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:


bloglovin
RSS 2.0