Lördag

2008-10-04 | 18:40:20

Japp, lördag idag. Idag har ja jobbat matte, ja fattar allt hittills faktiskt =D Sen har Agnes varit här. Vi byggde lego, kastade boll och ritade. Så kul, haha hon är 2.3 år så ni vet. Till middag åt vi pizza, hemgjord alltså. Den var väl rätt god bortsett från nån ost som va på den. Jag har även fotat lite, fast det va inte så jäkla kul pg.a. att det är så kallt ute! Fotade sötaste skallepär(kissen). Tänkte fotografera Agnes lite också, men det började regna. Som vanligt. jaja, nu har ja suttit vid datorn i en timme ungefär.. ska käka chips som är kvar sen igår. Gaah inte bra med chip, äter så ofta, fyffan. Jag insåg även, för några minuter sen, att jag har missat reprisen av top model. Faan ja som hade längtat så mycket efter det sen såg jag ungefär ett avsnitt, bara för idol va samtidigt. Men aja, inte så kul att se reprisen ändå för jag har läst på många ställen vem som vann. Gillade inte hon som vann, så tillgjort o allt, anya skulle ha vunnit. Nästa vecka på onsdag börjar det nåt annat program likande top model. Det ska jag inte missa, eller jag kollar troligtvis på repriserna ;)


MVH Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:


bloglovin
RSS 2.0