Torsdag

2008-10-16 | 18:58:30
Idag är det torsdag, tror jag. Ja det är det.

Idag har vi haft foto, vi analyserade bilder. Anna är så kul, hon hade problem och blev sur på mig. Vi beskärde även några bilder och satte upp på något plank eller vad det heter. Och sen fick Anna och jag en kamera och stativ med oss hem. Vi ska fota någon som sitter vid ett fönster ungefär ^^ Reflektor får vi fixa själv för alla var slut : O haha Jajaoo, sen åkte vi med mamsen hem. Nu sitter jag här framför datorn som vanligt. Har precis ritat en söt msn-visnings-bild i paint åt Anna. Hon blev glad =D

Imorn ska jag till skolan igen. Den jobbigaste dagen på hela veckan, hela fyra lektioner. Vi har engelska, lunch, kulturhistoria, matte o sist webbdesign. Skitkul, njae. Sen på kvällen ska vi till syrran i Sundsvall och käka tårta för hon fyller 22 år. Och Anna och jag ska köpa jättefina presenter till henne imorn. Hon kommer bli superglad, eller hur Anna?

Pusselipuss läsare <3
Kommentarer
Postat av: Anna

Sjklart kommer hon bli supergla. Åre kommer va superkul när hon öppnar.

2008-10-16 @ 19:07:47
URL: http://anolla.blogg.se/
Postat av: Malin

Du rita till mig med (A)

2008-10-16 @ 19:33:08
URL: http://meandthecamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:


bloglovin
RSS 2.0