Onsdag

2008-10-22 | 21:50:39
Jag vet nästan aldrig på vad mina rubriker ska heta, hur kommer man på det?

Imorn ska Anna, Lollo och jag till Sundsvall iallafall, tar 11.08-tåget från Gnarsp. Jajaoo, jag har till och med skrivit en lista på va jag ska köpa, hihi. Men vet faktiskt inte om pengarna räcker. Jag är för trött för att skriva blogg, orkar inte tänka på vad jag ska skriva. Men jaja, det enda jag kommer på just nu är att jag skulle tagit dom där 1.000 kronorna som en gubbe glömde i ett ta-ut-pengar-ställe. Men så dum som Anna och jag är så sa Anna till gubben att han glömde pengarna.

Jag är beroende. Först av Tetris, nu Pinball. Det var kul i början, men inte nu längre.

Tjing, nu ska jag sova! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:


bloglovin
RSS 2.0