Drömmar

2008-11-14 | 14:45:03
Inatt/imorse drömde jag sjuka drömmar! Jättekonstiga. Jag måsta skriva upp dom på telefonen precis när jag vaknade imorse. Haha.

Läskiga drömmen
Det började med att vi var brevid en skola med jättemycket människor. Det var vinter. Det var en tävling(det var killar som tävlade) på en hockeyplan, en blandning mellan amerikansk football och ishockey.
   Vi var tre tjejer som kollade på matchen. "Där är Camel, Han med nummer 5!" Ropar Anna. Jag och dom andra såg han efter att tag. Några sekunder senare så höll han på att göra mål, jag aploderade och skrek "BRABRABRA". Sen sa Anna "Det blev inget mål, du såg fel!"
   Efter ett tag var machen slut, då gick alla killar och badade i en sån här balja(bögbalja). Då gick vi tjejer in i skolan. När vi kom in var det helt dött. Det var tyst och stökigt. Det låg fullt med grejjer på golvet. Helt plötsligt så hörde vi ett ljud som kom från övervåningen. Det var ett läskigt ljud som lät otroligt omänskligt fast ändå mänskligt. Vi blev så rädda så vi stack ut från skolan igen.
   När vi kom ut så var det inga människor på gården längre, då blev ännu mer rädda så vi stack mot skogen. Ca 100m bort så hörde vi något konstigt ljud borta vid skolan, det var en läskig kille som gjorde konstiga ryckiga rörelser. Vi blev såklart ännu räddare. En tjej satte sig på en sten, grinade obeskriligt mycket och skakade av rädsla. Jag säger till henne att skynda sig och att don måste följa med oss, att hon inte kan stanna kvar här. Anna var en bit framför oss, nu halvsprang vi och killen börjar närma sig.
   Vi är nu säker på att det är zombier som härjar. Helt plötsligt så ser Anna en sjukt konstig kille framför oss vid ett träd. Anna som är närmast tar upp en pinne från marken och hugger i hans kropp så han dör. Vi är väldigt förvånade och rädda, allt vi gör trodde vi inte kunde hända. Men nu fortsätter vi att springa tills ännu en kille dyper upp. Jag dyker ner på backen för att leta kvistar och vassa pinnar. Jag hittar en vass pinne med gaffellikande form. Jag tar den för den ser så bra ut. Jag letar även upp två vassa pinnar åt Anna och den andra tjejen. Då kommer killen mot oss, och Anna hugger han i huvudet medan jag hugger han flera gånger i kroppen och halsen med min gaffellikande pinne. Han ligger nu död och alldeles blodig på marken. Vi vänder oss om och den zombie-kille som var borta vid skolan är nu försvunnen. Vi grinar allihopa och säger "Vi måste fortsätta".

Drömlika dröm
Jag har köpt inpacking till håret för fyra dagar sen(SANT).
Iallafall så drömde jag att jag stod framför spegeln och borstade mitt 50cm långa och tjocka hår. Skitfint hår, drömhår rättare sagt.

Konstiga dröm
Jag drömde att jag, Anna åkte tåg till Gävle. Vi gick sedan på stor affär där allt möjligt fanns att köpa. Helt plötsligt så dök Lina, Agnes och mamma upp och sa att dom var och handlade. Sen så ringde även Lollo till mig och frågade vart Anna och jag var. jag sa att vi var i Gävle och handlade, och då sa Lollo att hon skulle åka till oss påengång.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:


bloglovin
RSS 2.0