Tisdag

2008-10-14 | 17:46:41

Om precis en månad fyller jag år, måsta bara säga det för jag fick syn på datumgrejjen ;) Haha. Har varit en rätt slapp dag, precis som alla andra tisdagar. Började kl 8 och slutade kl 11. Skönt!
Anna sjunger så fint i duschen, hör henne nu. Denna ljuvliga stämma, som ibland avbryts med några skratt. Haha, ingen idolröst precis ;PJaja, sitter här och tänker på vad jag ska skriva i svenska-arbetet. Kommer inte alls på vad jag ska skriva även fast det står frågeställningar. Helt slut i hjärnan, orkar inte tänka. Hjälp!

- Varför finns sociolekter?
- Är det positivt eller negativt med sociolekter?

Pusselipuss <3
Kommentarer
Postat av: Anna

Ja fyller också år om precis en månad! =D

Tack, vet du gillarn!

2008-10-14 @ 19:11:24
URL: http://anolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:


bloglovin
RSS 2.0