Hejhopp Söndag

2008-10-05 | 17:56:48
God eftermiddag bloggare och bloggläsare. Nu har jag precis ätit middag, fisk och potatis, inte favoritmaten direkt. Även idag har jag varit duktig och jobbat matte, det går framåt! Fick även fotolust för ca 1 timme sen och sprang ut i syrrans otroligt fina rosa gummistövlat. Tänkte fotografera lite kvistar/löv/träd/whatever eftersom solljuset var så fint, men fick ingen idé just då. Efter 10 minuter var jag påväg in, men då fick jag syn på det fina gröna gräset med regndroppar som solen lyste på. Synd bara att solen försvann helt efter 15 minuter. Men tillfället kommer ju imorn också hoppas jag, men då får jag se till att vara ute i god tid. Imorn är det skola, men som tur är har jag bara två lektioner. Så skööönt, först har jag filmkunskap/kulturhistoria och sen svenska. Båda är rätt slappa imorgon, lyx. Mina bilderna kommer troligtvis upp lite senare, eller så väntar jag tills imorgon.

Pusselipuss // Elin
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:


bloglovin
RSS 2.0