Värsta fotovädret!

2008-09-30 | 18:10:40

Yeiyjei(som jag nästan alltid börjar med). Nu har ja precis kommit in efter att ha fotat lite, det blev lite höstisar o sånt. Kul, men lite jobbigt, också blir man ju hungrig eftersom man gör av med så mycket energi när man fotar(haha men sant). Det kom även en gubbe/man/invandrare när jag fotade o tänkte sälja målningar hmm, fina. Guben: Aha, are you a photographer? Do you work with it or is it a hobby? Is it a canon? What's your name? O där stod jag i diket med syrrans fina rosa gummistövlar med vita prickar. hihi.

Det blev visst mer än ett blogginlägg idag, men det gör väl inget ;O Nu ska jag iallafall äta köttbullspanna(mums).

Det blir väl ännu ett till inlägg ikväll med några av bilderna
// Elin
Kommentarer
Postat av: Anna

Jaru, visst är dom fina Elin? =)

2008-09-30 @ 19:07:23
URL: http://anolla.blogg.se/
Postat av: Elin svarar

Otroligt, kan jag få dom? (a)

2008-09-30 @ 19:08:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:


bloglovin
RSS 2.0