Sssöndag

2008-10-19 | 17:59:47
Hej alla glada! Har precis kommit in efter att ha fotograferat, det blev lite kisse-misse-Svullo-bilder och vattendroppar. Har ju haft ett stativ i helgen så har fotat ganska mycket med det, fast inte med den analoga skol-låne-kameran då. Har fått träningsvärk i armarna, händerna, benen, ryggen och röven. Inte kul, men det går väl över snart hoppas jag ;O

Har jobbat matte idag, ungefär i två timmar, även lika länge igår. Har ju prov på onsdag och jag är säker på att det kommer gå jättedåligt, kan nästan ingenting. Har också skrivit lite på svenska-arbetet som ska göras klart tills torsdag, men jag ska skicka in det lite tidigare så att jag får vara ledig från den lektionen ^^

Jajajooo, skulle ju se på reprisen på Idol idag, men ja missade det. Inte bra! :( Får väl ta och göra lite chokladkaka ikväll och tröstäta lite till "Ensam mamma söker". Haha. Och bilderna jag fotade idag lägger jag troligtvis in imorgon eller något sånt.

Herrå, Harre Gött   =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:


bloglovin
RSS 2.0