Tjabba torsdag

2008-11-13 | 20:17:46
Hellu!

Idag har det varit en bland-dag! Jobbig, kul, snabb, tråkig och trög. Först hade vi svenska, sen kulturhistoria(där fick vi lyssna på beethoven och sånt) och sist hade vi foto i 2h 40min. Kopierade lite bilder, monterade, diskuterade betyg och lånade stativ. Sen åkte jag hem!

Skulle behöva läsa lite, men jag vet inte om jag orkar och kommer att komma ihåg vad jag har läst. Jag måste läsa, får läsa lite sen ändå.

Imorn har vi kulturhistoria, matte och webbdesign. Hoppas dom två första lektionerna går snabbt!

Hejdå babes!
Kommentarer
Postat av: Anna

Vaffö ska int den sista gå snabbt då? xD Ahahahaha..... (Kolla klockan; ja är vaken =o)

2008-11-14 @ 11:02:59
URL: http://anolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:


bloglovin
RSS 2.0