2008-12-2 19:25

2008-12-02 | 19:24:31
Hejhej! Redan December :/ Märkte inte det fören jag skrev rubruken, faaan! Flera jäkla månader kvar till värmen :( Vill slippa allt slask, hala backar, kalla fingrar, dunkande tår mm.

Idag har jag gjort något dumt, som jag troligtvis får betala mycket för. Inte bra, inte bra, inte bra. Imorn är det iallafall onsdag och skola. Först har jag film, lunch, matte o sist idrott. IDROTT=BLÄ. Jag har ingen kondition, är det fler än jag som får andnöd när man går i en trappa?

Jaja, Anna och jag bakade chokladkaka för en timme sen ungefär. Den var god, fast lite för hård. Den skulle ha varit lite mjukare, då hade den varit perfekt. Synd.

Snart flyttar vi, måste bara flytta dom jäkla sängarna. Fan vad skönt det ska bli att kunna sova 1-2 timmar längre än vanligt =D Haha!

Tjingtjing bejbisar <3
Kommentarer
Postat av: emelie kusin

Vad för något dumt gjorde du ida då? :-P

2008-12-18 @ 19:37:18
Postat av: Elin

Hehe, förstörde ett stativ som jag lånade från skolan :O Fan va hemskt det var. Fast jag behövde inte betala som tur var. Hihi.

2008-12-18 @ 21:34:25
URL: http://elinxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:


bloglovin
RSS 2.0